...fent molta feina.
Vàrem retrobar els amics i amigues de l'any passat, també hi havia mestres que coneixíem, com na Cati, na Catilena o na Marta i altres, com en Dani, que han arribat nous.
A més a la classe no estaven col·locades ni les taules ni les cadires i vàrem decidir que havíem de pensar com les volíem i com seria millor col·locar-les.
Per això vàrem donar les nostres idees i havíem de pensar com ens aniria millor per poder fer feina i per tenir una classe que ens agradi a tots.
Començàrem seient en rotllana per poder saludar-nos i compartir les idees que teníem de com fer-ho.
Una vegada compartides les idees que teníem vàrem decidir fer un plànol on, entre tots, anaven col·locant cartes que representaven les taules i bolletes de plastilina que feien el mateix amb les cadires.
Així, una vegada vàrem acabar, plasmàrem les nostres idees a un plànol més gran i va arribar el moment de col·locar les taules i les cadires perquè per berenar ja les necessitavem.
Ens va costar organitzar com ens movíem amb els mobles i canviàrem algunes vegades les nostres idees fins que consensuàrem la decissió final.
Aleshores vàrem fer el nostre propi plànol asseguts i berenarem tranquil·lament.
Ja tornant del pati confeccionàrem una llista de les coses que necessitavem per la classe i, entre tots, vàrem decidir:
noms pels calaixos,
noms pels penjadors,
noms per les cadires,
pintures,
i lletres per posar els nostres noms a la classe.
I després de tanta feina, converses, pensaments i idees compartides ens relaxarem un poc i vàrem estar jugant i compartint amb els companys i descobrins la nostra nova aula.
Sense oblidar les feines que deixam pendents per treballar amb els nostres noms...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada