dimecres, 23 d’octubre del 2013

Setmana de 14 al 18 d'octubre


És difícil captar l'essència de tot el que passa a l'escola, a més de poder fer fotos de tots els moments i situacions d'ensenyament-aprenentatge que se generen.
Així la intenció de les pinzellades que podem veure al bloc és poder apropar a la comunitat educativa el que anam fent a l'aula de 4 anys i oferir una petita mostra de diferents situacions de treball amb els diferents programes de l'escola.

Dit això, a la primera imatge podem veure que hem començat a treballar per projectes i, a la primera sessió vàrem recordar i relacionar el que treballàrem i investigàrem a 3 anys.
A properes sessions hem seguit treballant i ara estam investigant el que mengen els peixos. Ja veurem a on ens duen les respostes que cerquem a les nostres preguntes i la investigació de les hipòtesis que anam plantejant. 


També hem començat a escriure en grup i de manera individual els dies de la setmana per l'horari setmanal que explicàvem a l'entrada anterior.


Una altra de les coses que volíem per a la classe, que apuntàrem a la llista del primer dia d'escola, eren pintures per poder pintar i fer dibuixos.
Quan les hem vist a la classe ja teníem ganes de fer-les servir i hem decidit que necessitavem temps per dibuixar cada un el que volgués i així ho hem fet.



ALGUNES PRODUCCIONS:

Aquesta setmana a la sessió d'artística vàrem escoltar què ens deia la caragola, que els infants ens vàren demanar que la duguessim a la classe. La conversa va ser molt original i a tots en va meravellar poder escoltar una caragola tan gran i poder-la tenir a les mans.
 


I no podíem deixar de treballar la festa de les verges.
El divendres horabaixa l'AMIPA ens convidava a una bunyolada a les 19:00, per això i per donar a conìxer la festa i tradició als infants hem fet diferents activitats com: aprendre i cantar la cançó de les verges, conversar, treballar lectoescriptura, reconèixer imatges...


I per acababar destacar que hem començat les sessions de psico els divendres.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada