La setmana va començar, tenint en compte que havíem deixat pendent feina per fer amb els nostre noms, recordant tots els llocs on volíem tenir-los i escrivint-los a targetes, a paper i fent diferents feines d'escriptura i de reconeixement del nom.
També vàrem col·locar allà on havíem decidit fotos amb el nom per saber on hem de deixar les motxilles o les feines, quina és la nostra cadira, la lletra amb la que comença el nostre nom o per saber els nins i les nines que han vengut a l'escola.
A alguns infants ja comencen a relacionar les lletres del seu nom amb la seva grafia convencional, altres ho saben copiar i la majoria començam a diferenciar lletres d'altres grafismes, així que podem dir que estam deixant enrere l'etapa indiferenciada del procés d'escriptura; seguint tots el nostre ritme i maduració individual, el qual respectam per una adquisició des de la seguretat. l'experimentació i la confiança en un mateix.
DE FET HEM COMENÇAT UN TREBALL AMB LA COL·LABORACIÓ DE LES FAMÍLIES PER TREBALLAR ELS NOSTRES NOMS I LA SEVA PROCEDÈNCIA.
NO OBLIDEU DUR LES FEINES A LA CLASSE!!!!
Durant la setmana també hem començat les sessions d'artística (pintant amb sucre i parlant quines són les coses dolces per cada un de nosaltres) i de música (amb la cançó de plou i fa Sol i tocant les claus).
A més hem començat a confeccionar un horari setmanal per a la classe i hem decidit que hem d'escriure els dies, per això hem començat escrivint dies i anirem escrivint tots els dies de la setmana.
Amb aquestes i altres coses que hem treballat seguirem fent feina la setmana vinent.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada