dilluns, 5 de maig del 2014

Setmana del 24 al 28 de març



Aquesta setmana en el temps de projecte vàrem veure el vídeo dels volcans que en Mar va dur; on van poder veure com són, quins tipus hi ha, que treuen, etc. Això ens va fer plantejar-nos diferents qüestions, com per exemple, si l’aigua apaga el foc com pot ser que hi hagi volcans dins la mar, entre algunes altres. Després vàrem fer un dibuix dels volcans i posàrem el títol.

Durant el dia i segons què ens va passant el nostre estat d’ànim pot anar canviant i per això na Míriam ens va dur un conte, “Els sentiments d’en Pol”, que parlava dels sentiments i de com ens podem sentir davant possibles situacions. A mida que ens l’explicava nosaltres anàvem representant els trets característics de sentiments com l’enuig, la por, la tristesa, l’alegria... Com podreu veure a les fotos el infants varen gaudir molt d’aquest conte i també s’implicaren. 

A artística vàrem continuar parlant del vent i de com el podem fer servir, i d’aquí hem recordat els globus i l’aire que ficam dins. Així inflàrem globus per tots després els nins i nines varen pintar-los mitjançant unes produccions molt divertides que també ells havien elaborat.

Aquesta setmana a la sessió de filosofia vàrem continuar, en relació a la setmana passada, amb les taules i el que volem posar damunt, i entre tots hem fet la taula de la nostra classe duent cadascun l’objecte favorit de la classe,és a dir, el que més ens agrada. Han sortit coses com: juguetes de la cuineta, el cançoner, les pissarretes per escriure, pinzells, imatges de l’anterior projecte, plomes i pals que hem emprat per artística, etc. Ens va sortir una taula molt completa que després vàrem dibuixar individualment, donant importància personal als objectes que més ens agraden a cada un.

Divendres a primera hora... QUINA EMOCIÓ!!!!
Anàrem a llevar-li una altra cama a la Jaia Corema, mentre ho feiem ella ens va deixar una panera plena de fruits vermells que després ens vàrem menjar com podreu veure a les fotos. Bonissimes!!!!

Durant la sessió de psico vàrem introduir representar en dibuixos durant la sessió i no quan acabam, de tal manera que els infants que varen voler anar a dibuixar o emprar les fustes per representar (com hem fet altres vegades), ho han fet durant el transcurs de la sessió. Aquí vos deixam unes imatges per a què vegeu com ho hem fet i un petit vídeo de com trien gestionar ells el temps i l’espai.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada